woensdag 13 juni 2012

Outfit of the day: simplish american

Heeey guys, eindelijk weer eens een blogpost. We know, it's been a long time. But we're back again!
Vandaag heb ik een outfit of the day voor jullie, Enjoy!



Dit zijn de kleren die ik vandaag aan had


Zoals je ziet, simplish american. Een ingewikkelde outfit was het niet, maar persoonlijk find ik hem wel leuk :)


Als bovenstuk draag ik deze asymmetrische top van de *yes, i know* Bristol.
Ookal komt hij van de Bristol, waar ze soms trouwens bestwel leuke kleren hebben, zoals deze, vind ik hem erg leuk. De top valt tot ongeveer halverwege mijn kont, en heeft eén ontblote schouder, omdat de mouw best laag valt.
De prijs van de top weet ik niet meer.


Mijn broek is gewoon een simpele skinny van de h&m. Hij is wel een beetje versleten, zoals je ziet aan het gat in de knie. Deze broek was 20,-


Om mijn pols heb ik mn pinkpop bandje van dit jaar, want daar ben ik heen geweest met een vriendin van me en mn ouders en mn buren :) Dit bandje kan je nergens vandaan halen



Op mijn nagels heb ik kleur 92, better late than never. een mooie rode kleur met een beetje een neiging naar roze. daaroverheen draag ik 04, space queen. een mooie topcoat met meerdere kleuren shimmer.
Zoals je ziet is de naggellak op mn wijsvinger alweer gechipt, jammer dat dat bij mij zo snel gaat.



En als laatste, mijn make-up van vandaag. Op mijn gezicht draag ik de flower perfection foundation in 52 Vanilla.


 Op mijn ogen heb ik de gelliner van essence in de kleur 01 midnight in paris.
 Als mascara gebruik ik de get big lashes volume boost mascara van essence.



Dit was het weer voor vandaag.

Wat vonden jullie hiervan? En wat hadden jullie vandaag aan?

Xoxo Sterre


1 opmerking: