donderdag 28 juni 2012

Inecto® Pure Coconut Nourishing Moisture Crème



Gisteren heb ik deze bodycream gekregen. Mijn zusje heeft hem voor me uitgezocht, en ik ga hem nu voor jullie reviewen

De bodycream is de Inecto® Pure Coconut Nourishing Moisture Crème. A mouth full it is

De bodycream komt in een simpele witte pot van plastic. De pot sluit niet helemaal dicht, maar volgens mij heeft dat geen effect op de staat van de crème.



De bodycream heeft een fijne substantie, niet te dun niet te dik. Als je de pot opendraait komt de geur van kokos je al tegemoet. Als je je vingers in de pot dipt voelt de butter gelijk al fijn aan. Als een hele dikke bodylotion is ie eigenlijk.

Zo ziet de crème er uit als je hem op je arm hebt, je kan hier goed zien dat het niet zo'n dikke crème is. Dit is eigenlijk veel te veel creme voor mijn arm, maar het laat zien hoe de substantie is.



Zo ziet de crème er uit als je hem aan het uitsmeren bent, omdat het veel te veel was, heb ik de helft naar mn andere arm moeten verplaatsen. Als de crème ingetrokken is is je huid heerlijk zacht en een klein beetje olie-achtig.

Kortom: Het is een fijne crème met een lekkere substantie die je huid erg zacht maakt.

De scrub is te koop bij o.a Action voor €1,99

Xoxo, Sterre




1 opmerking: