zondag 20 mei 2012

Taggg: 45 beautyquestions

Heee guys, een tag over beauty om te beginnen, hope you like it :)


1. Hoe vaak per dag was je je gezicht?
2 keer per dag
2. Wat voor huidtype heb je
Een gecombineerde huid.
3. Welke facewash gebruik je op het moment??
Ik gebruik altijd mn 4 in 1 facewash van essence
4. Scrub je? hoe vaak?
Eigenlijk niet
5. What product do you use to exfoliate?
Een scrub van Rituals met rijstextract.

6. Welke moisturizer gebruik je?
Die van Essence My Skin.
7. Heb je moedervlekken?
Volgensmij niet..
Vraag 8 en negen bestaan blijkbaar niet xD
10. gebruik je oogcréme?
Nee
11. Heb/had je veel acne?
Het valt heel erg mee, gelukkig
12. Heb je ooit pro-activ moeten gebruiken
Nee.
13. Welke foundation gebruik je?
Essence soft touch mousse
14. En wat voor concealer?
Het concealer palette van Catrice
15. Wat is de ondertoon van je huid?
Roze.
16. Wat vind je van nepwimpers?
Leuk voor feestjes, maar ze zitten zo vervelend
17. Wist je dat je je mascara na 3 maanden moet vervangen?
Ja, maar stiekem houd ik me er niet altijd aan
18. Welk merk mascara gebruik je
De get BIG! lashes mascara van Essence
19. Sephora of Mac?
Vallen buiten mijn budget, too bad!
20.heb je een Mac pro card?
Nee.
21. Welk make-up gereedschap gebruik jij om make-up aan te brengen?


Mijn oogschaduwkwasten en mijn poederkwast.
22. Gebruik je primer of oogschaduwbasis?
Ja, de i love stage eyeshadow base van Essence.
23. Voor het gezicht?
Geen primer, omdat ik niet zo vaak foundation draag
24. Wat is je favoriete oogschaduwkleur?
Zilver net shimmer
25. Gebruik je oogpotlood of vloeibare eyeliner?
potlood voor mn waterlijn en een lijntje vloeibare eyeliner boven mn oog
26. Hoe vaak prik je in je oog met een oogpotlood
Te vaak hihi
27. Wat vind je van pigments?
Nog nooit gebruikt
28. Gebruik je minerale make-up?
Nee, voor zover ik weet niet
29. Wat is je favoriete go-to lipstick?
Rood, ofcourse. Alleen is het voor mij meestal nog wat te heftig
30. En lipgloss?
Een mooie lichtroze lipgloss
31. Wat is je favoriete blush?
De ombre blush van catrice, omdat hij echt prachtig is
32. Koop je je make-up op Ebay?
Nee.
33. Hou je van drogisterij- makeup?
Ja, want ik kan high-end niet betalen
34. Ga je naar 'cosmetic company outlets'?
Als ik de kans zou krijgen wel
35. Zou je make-up lessen willen volgen
Nee, want oefening baart vanzelf kunst ;-)
36. Ben je onhandig in het aanbrengen van make-up?
Soms wel, maar gelukkig steeds minder
37. Noem een makeup misdaad die je haat
Meisjes met dikke lagen té oranje foundation
38. Hou je van kleurrijke makeup?
Op de lippen wel, op de ogen hou ik meer van neutrale kleuren
39. Welke 'Celeb' draagt de leukste make-up?
Niemand in het bijzonder.
40. Als je maar een make-up product mocht gebruiken, wat zou het zijn?
Mascara
41. Zou je zonder make-up het huis uit kunnen?
Als het echt niet anders kan, maar het liefst niet
42. Wat vind je het beste make-up merk?
Ik heb er nog niet genoeg kunnen testen om daar een uitspraak over te doen.
43. Wat vind je van make-up?
Make-up is een leuke manier om een mens net dat extraatje mee te geven
44. Wat is je favoriete make-up quote
Die heb ik niet.
45. Als je een make-up product zou zijn, wat zou je zijn?
Ik zou een blendingbrush zijn, want ik ben ook fluffy :)

Xoxo Sterre

Geen opmerkingen:

Een reactie posten