zondag 8 juli 2012

Mijn schooljaar

Nou jongens, het is duidelijk, ik ben OVER. (ghehe, ikke wel ). Het spande erom, anderhalve maand geleden stond ik nog 5 onvoldoendes. Ik ben bestwel gestressed geweest in die periode, omdat ik dus nog heel veel moest ophalen

Maargoed, het is me dus gelukt. Met veel leren en stress heb ik 3 van de 5 tekortpunten weg weten te halen. Het was spannend tot het eind maar ik heb het gehaald. Mijn laatste toets bepaalde alles, en ik moest een 5,1 halen. Het was op scheikunde, mijn beste vak, omn compensatiepunten voor die onvoldoendes te hebben. En  het was me gelukt, met een 6,9 op mijn laatste SO scheikunde ga ik vrolijk *kuch* VWO 4 doen.

Dit jaar was wel een van de leukste jaren tot nu toe, Trierreisje en Bremen waren geweldig, ik had een kluisje op een nice plekje een een gezellige klas.

Volgend jaar dus VWO 4... Geen vaste klas meer, dat wordt wennen, na 3 jaar dezelfde klas te hebben. Gelukkig gaan veel leuke mensen uit mijn klas hetzelfde profiel doen als ik, namelijk Natuur en Gezondheid (Biologie, Scheikunde en Wiskunde B) met als extra vakken Natuurkunde en Natuur Leven en Technologie. Als taal heb ik Latijn, maar ik moet verplicht Duits en Frans nog een jaar houden, maar dat heb in de vijfde gelukkig niet meer.
Ook ga ik volgend jaar waarschijnlijk op wintersport met school, daar heb ik veel zin in :)

Dit was even een overview van mijn schooljaar :)

Xoxo Sterre

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/3737905/sweetcakes?claim=q86kyjvpuz2">Volg mijn blog met bloglovin</a>

Geen opmerkingen:

Een reactie posten